Εκμάθηση ξένων γλωσσών στα σχολεία:
Χάσιμο χρόνου ή εφόδιο ζωής;
Παιδιά και δάσκαλοι-καθηγητές έχουν κηρύξει πόλεμο από τη στιγμή που η εκμάθηση των ξένων γλωσσών έλαβε θέση στα σχολεία. Τα παιδιά από την μια πλευρά θεωρούν τα αγγλικά και στη συνεχεία τα γαλλικά ή τα γερμανικά δευτερεύοντα μαθήματα .Επίσης πιστεύουν πως επειδή διδάσκονται αυτά τα μαθήματα στα φροντιστήρια δεν χρειάζεται να δίνουν προσοχή στο σχολείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές να υποβαθμίζουν τα μαθήματα αυτά και κατ’ επέκταση τους δασκάλους-καθηγητές που τους τα διδάσκουν.
Οι δάσκαλοι από την άλλη πλευρά εξοργίζονται με την αδιαφορία των μαθητών και από την ανέχεια των γονέων τους. Απαιτούν περισσότερο σεβασμό και μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τα παιδιά.
Ωστόσο τα παιδιά έχουν σχηματίσει μια λανθάνουσα εικόνα γι αυτά τα μαθήματα.
Αποτελούν κι αυτά μια πηγή γνώσης χρήσιμη για τους μαθητές. Τα βιβλία τα οποία διδάσκονται στα σχολεία αποτελούν ξεχωριστές εκδόσεις από αυτές των φροντιστηρίων με αποτέλεσμα να έχουν ξεχωριστό λεξιλόγιο. Τα παιδιά μέσω αυτών των βιβλίων μπορούν να μάθουν καινούργιες λέξεις που δεν έχουν διδαχτεί ακόμα και να κάνουν μια καλή επανάληψη που θα τους είναι πολύ χρήσιμη. Και στην περίπτωση που κάποιο παιδί δεν ενδιαφέρεται μπορεί απλά να προσποιείται πως προσέχει για να δείξει στον δάσκαλο-καθηγητή του τον σεβασμό προς το πρόσωπο του.
Τέλος μπορούμε να συμπεράνουμε πως η εκμάθηση ξένων γλωσσών στα σχολεία δεν είναι χάσιμο χρόνου αλλά ένα εφόδιο ζωής απαραίτητο για κάθε παιδί.
Γιαννοπούλου Χρυσούλα μαθήτρια τμήματος Γ1
Πέμπτη 2 Απριλίου 2009
Αναρτήθηκε από Εφημερίδα στις 4/02/2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου